strumpor i olika storlekar

        Nu är jag trött på att sticka strumpor, skall försöka något annat nu. Får se vad det blir om jag skall virka eller ta upp luffarslöjden.

                  


Jag har ju gjort några alster,                                   
                                                                                     Livets Träd ( Ydragsil)

                              
 

Detta skall föreställa en skål vänder man på den kan man ha den som ljusstake rör värmeljus,skall även få till en bild på ljuskronan jag gjort. Återkommer senare med den, man kan ju inte visa allt på engång ni skall väl ha något att fundera över eller? Att denna bild kom åt fel håll bjuder jag på ,man måste ju ha lite huvud gympa också

                                                       

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen visar du vad du gjort mera än att sticka

kan säga att det är mycke fint som läsarna har att vänta....

Klart han fick skjuta råttor,men ingen vågade sej fram så länge vi var där,annars så......

2010-03-22 @ 20:11:24
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0