Äntligen

 I dag fick jag åka och hälsa på Eva, det har tagit lång tid men idag blev det av och det var inte sista gången.Men jag har en gubbe som skulle hem på ett möte så det blev en snabbis men endå (12mil enkel resa) så man skall ha hela dagen på sig.Jag tror jag tar bussen nästa gång och stannar någon dag eller två så det  så.



                              Det kommer bild en annan dag.Nu skall jag titta på halv åtta hos mig.

                              

                                                

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för i går !!!!!!! Tänk om vi kunde bo närmare,så det bara var att kvista över en sväng !!

Vi kommer och semestrar hos er i sommar,"bara så du vet"...ler!

Victors komentar om mattan; den skönaste mattan han nånsin gått på !



Kramen !

2010-03-31 @ 10:21:17
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0