SEMESTER




Dn 20 juli startade jag och gubben en 3 Dagars semester tur, det var meningen att vi skulle åka till Norge men där skulle det bli regn så vi ställde bilen åt ett annat håll.





Första stoppet blev ett ställe som vi inte visste
fanns men det ligger mellan Ånge och Hassela ERSK-MATSGÅRDEN där stog det 2 herrar och bakade Glödhoppor(mjukbröd).







Vi for runt och tittade på mycket fint I SUNDBORN åt vi gott på KARL LARSSON GÅRDEN




Vi var aldrig in för vi komm mellan visningarna och det var jätte varmt.

Medans gubben lotsade mig mellan alla sedvärdheter stickade jag en sjal.






Vi avslutade våran tripp på ORSA Björnpark där regnade det men gubben lurade mig att gå runt anläggningen, Det är backigt för er som inte varit dit men till toppen tog vi oss det var värt besväret när vi fick se den STORA björnen samt de nya invånarna IS björnarna.



Detta är en vanlig brunbjörn det är svårt att fotografera genom galler.


Kommentarer
Postat av: Eva

Vadå !? tvingade dej,hade du ingen lust själv att gå till toppen......Ler!

Fina bilder o snygg sjal.

Måste nog ta mej i kragen och lägga in lite foton från Norge,har varit LAT på den punkten..



Kram från Lill-kusin !

2010-07-25 @ 19:38:28
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0