AWARD

  • Nu har jag läst på lite om AWARD och så mycket förstår jag att man skall känna sig hedrad. Jag får väl försöka med något men att lägga in några namn och adresser till andra har jag inte kommit på än. Tror inte jag får den till Eva heller.







    Är en nyfiken person vill lära mig nya saker

    Har 3 pojkar och 3 barnbarn (pojkar) som jag älskar över allt annat

    Tycker om att handarbeta sticka,sy ,väva...............
     
    Är gärna ute och går med min hund.

    Jag tycker bäst om sommaren när det är varmt och gott

    Älskar sötsaker fast man är diabetiker inte så bra eller

    Sedan tycker jag väldigt mycket om min nyvunna "syster" kusin och hennes pojkar

Kommentarer
Postat av: Eva

Va gulligt !!!

jag ska lära dej att länka nästa gång,du kommer inte undan...skratt!



Kram !

2010-01-22 @ 21:51:54
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0