Ängel

Igår när jag skulle skriva av mig låste sig datorn,kom igång i morse.Jag tror det är någon som fyller på varpen i vävstolen för det tar aldrig slut, jag har ju vävt så många förut och klippt ner ett par gånger.Men Eva mattan är färdig,och snart  (tror jag) en annan.

Så någon Ängel är jag inte för det kom många fula ord ur min mun.


Men snart är det större plats i väv/syrummet
.  Så då kan vi ha en röjarskiva i stället 

Med garn,nål o tråd vill man kan man ta virknål               
                                         


Kommentarer
Postat av: Eva

hahaha!!!! du har kanske som jag,en liten svart kant på vingarna.



Kramkramelikram!

2010-01-24 @ 20:16:54
URL: http://urmoderns.blogg.se/
Postat av: Eva

det vet du väl att jag kommer alltid att vara yngre......ler!



Kram!

2010-01-25 @ 19:34:59
Postat av: á Eva

Lika bra att köra med överrasknings temat...ler!

2010-01-26 @ 14:42:29
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0