En Rolig dag

I går onsdag var jag till goooo pojkarna i Ås den lille skulle äta gröt,men det hamnade mycket utanför tror jag



                                                                      


Den äldre skulle bädda rent i sin säng, hur nu det gick,för farmor fick inte hjälpa till.Han gömde sig bakom garderobsdörren.



                                                    



Och den mellersta Rasmus dansade för mig och jag skulle vara dommare,hur man nu skall dömma sådan dans.


                                         Det gick inte så bra att snurra på huvudet men snyggt försök.
Till sist fick jag mössan till Mats färdig.

                                                                              

 Den är svart och röd men det ser ut som den är grå och rosa.                                               

Kommentarer
Postat av: Eva

Va ! Va det inte just grått o Rosa han ville ha....skratt!!!!vissa färger är jätte svår att få till. Mössan blev snygg!

Lill-killen ser ut att tänka mera gröt å större sked!!!Bra karl reder sej själv,varför ska Farmor

hjälpa när man kan själv,och så var det dansaren

Tänk om man kunde göra likadant ?!?!?!..ler!



Kramen från "lill"-kusinen

2010-02-25 @ 17:53:35
URL: http://urmoderns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0